1, praktikus kiadvány (teória+tippek)/esemény az intézményesült kritikaiság dialektikájáról és a művészről mint a kreatív osztály élmunkásáról: Mi van ha a romok nem A Birodalom romjai? Magyarországon történeti okokból nem kapott annyira nagy nyilvánosságot a kreatív osztály politikai projektje- de a kortárs művészet nagyon is ezzel a figurával mint alapértelmezett szubjektummal operál. Ha a művészek a saját autonómiájukat kívánják előmozdítani, akkor éppen az a fajta politikailag fűtött művészet-definíció fog az útjukban állni, amely folyamatosan a kreativitást fetisizálja, és a művészet hasznosságára hivatkozik (társadalmi ügyek előmozdításától kezdve a kreatív ipar GDP-re való hatásáig) "rá kell ébreszteni az embereket miért fontos nekik az MMA-ról való vita" stb. Ennek a stratégiának a következménye, hogy adott lesz a művészetre mint a tudástermelés eszközére tekinteni, ahelyett, hogy ki lehetne mondani, hogy ez a művészetdefiníció csak egy a sokból, és nem éppen problémamentes. Vonatkozó párhuzam az aktivizmussal-a legitimációs törekvések az aktivizmusban a radikalizmus gátjai amelyek végső soron a fennálló társadalmi normákat erősítik meg- csak úgy mint a művészek akiknek a gyakorlatát a tőke logikája strukturálja. Ideje lenne egy olyan eseménynek+ hozá fűződő kiadványnak és dokumentációnak, amely a fentebbi témákon túl azt feszegeti, hogy a kreatív mintapolgár fikcióján túl ki is a szubjektum, a művészet csinálója, aki nem valamit követ és újratermel, de nem is valami ellenében definiálja magát. A gyakorlatban ez úgy nézne ki, hogy egy munkacsoport dolgozna az eseményen, és teoretikusokat és művészeket hívnánk meg előadni. A saját gyakorlatok bemutatása mellett olyan kérdések kapnának helyet, mint például -"Miért lenne kreatívabb dolog lefényképezni a mellünket betekerve karácsonyfaégőbe mint egy éjszakát életben maradni az utcán?"
2, " A Magyar Ugar Művészete" - Az Öngyarmatosítás Budapesti Kiskátéja
Minden öngyarmatosító közhely egy elrettentő kiadványban. Gyűjtés a kortárs vizuális kultúra és intézményrendszer mezejéről, a leggyakoribb motívumok szótárának megalkotása. Művészek és teoretikusok beszámolója. Antropológusokat küldünk terepre (intézménykutatás). A körút sarkán tartott bemutató után a művet rögtön kidobjuk egy jelöletlen kukába, de az anyagot természetesen teljesen terjedelemben publikáljuk az interneten.